~~Hanya RM4 kadar postage dan RM39 untuk Minyak Kelapa Dara keluaran Catalyst!!tempahlah VCO anda sekarang!!

Monday, November 21, 2011

husband stop smoking ~pleasela!

hari ni aku tulis blog ngan pale serabut..
serabut ngan keje..
pastu lg serabut bila t'dengar perbualan Ayie dgn seseorang ..

Ayie : Ayie memang rase badan ayie naik lpas berenti rokok ni..
Seseorang : #$@!%&*!

*percakapan seseorang itu x dapat di keluarkan atas sebab2 yg x dpt dielakkan*

tapi perkataan2 itu adalah sesuatu yg negatif..
yang lgsung x menunjukkan tanda2 sokongan t'hadap perubahan yg sedang dilakukan oleh Ayie

haaaaaahhhh!!!!
sesak nafas aku..bengang!!

BOLEH X bagi sokongan bila seseorang tu nak berubah ke arah yg lebih baik?
apa..kalau dia xnak berubah, janganla nak mematahkan semangat orang yg nak berubah

aku x boleh menyesal dgn apa yang aku hadapi sekarang.
ini kan yg aku nak.
so Raodah, usahla kau hiraukan orang2 yg hndak mematahkan semangat kau tuk membantu suamimu menghadapi cabaran besar dlm hidupnya ini.



No comments:

Post a Comment