~~Hanya RM4 kadar postage dan RM39 untuk Minyak Kelapa Dara keluaran Catalyst!!tempahlah VCO anda sekarang!!

Saturday, September 17, 2011

Sembelit selepas mengambil VCO



siapa yang ada masalah sembelit?..ehhee..saya angkat tangan.
saya mengalami masalah ini sejak kecil lagi. Mungkin sebab saya sangat kurang minum air. sakitnya macam kena hiris..sakit sangat.
sebelum mengambil VCO, saya hanya buang air besar 2 kali seminggu..kadangkala hanya sekali. Perut saya seringkali kembung tapi angin tak keluar. Saya seringkali terkena kembung bila saya duduk lama..mcm dlm kereta selama 1 jam ke..smpi rumah muka saya pasti berkerut dan segala mood pun hilang..
selepas mengambil VCO, perubahan berlaku. Masalah kembung berkurangan! tetapi
masalah mengalami sembelit semakin teruk!
saya kena duduk dalam toilet hampir 1 jam untuk mengeluarkan sisa kumuhan saya.
saya terfikir mungkin ini kesan dari pengambilan VCO.. Healing crisis..
selepas kejadian tu saya banyakkan minum air dan teruskan mengambil VCO.

Macam x percaya tapi itulah kebenarannya..
sekarang saya buang air sekali sehari.
duduk lama dalam kereta utk menempuh perjalanan dari seremban ke BP pun tiada masalah.
Kalau kembung pun saya masih boleh mengeluarkan semua 'angin' tanpa masalah..:)

ini adalah pengalaman saya sendiri yang saya ingin kongsi bersama anda semua.
jadi pada anda yang sedang menghadapi masalah yamg sama seperti saya sebelum mengmbil VCO,
apa kata anda jadi macam saya..:)
ambil VCO dan lihat keberkesanannya..:)

Kini hanya RM 39!


dan 



Kini hanya rm 59!


No comments:

Post a Comment