~~Hanya RM4 kadar postage dan RM39 untuk Minyak Kelapa Dara keluaran Catalyst!!tempahlah VCO anda sekarang!!

Wednesday, September 28, 2011

Catalyst Collagen + VCO Vs Jerawat Batu



hai semua!! mcm mana hari ini..harap semua sihat ye..
hari ni saya nak share testimoni saya sendiri..ehmmm..psl ape tu ye?
of kos lah psl jerawat batu yang melekat di dahi saya sejak hari pertama raya lalu (raye2 ade jerawat..uhhuuu ) dan sebiji jerawat batu yg tlh tmbuh saya rasa dah berbulan di bawah breast kiri saya.. eheh..
first, jerawat yg tmbuh di dahi saya tu spt xmahu surut, sekalipun saya amalkan VCO setiap hari..mungkin effect lmbt pada diri saya..saya pun terfikir nak try Catalyst Collagen..
hari ke -3 saya amalkan Collagen, secara x sedar jerawat tu dah mula mengecil..gembiranya hati saya bukan kepalang..kesan kehitaman juga mulai pudar..
second, jerawat di bawah breast..saya rse hampir 3 bulan jerawat tu melekat di kwsn tu..saya picit2 tapi xde rase ape..tapi ia seumpama jerawat seketul..so saya biarkan saje..
ahad lepas semasa mandi, saya rase sakit di bahagian tu..time tu baru 3 hari saya amalkan collagen..
saya tgk ianya merah dan bengkak sikit..saya picit..auuww..skit...tidak ape yg kluar..agaknye jerawat tu blom msk..
sebaik saja sye smpi seremban (sbtu ahad blik kg), saya tgk spt ade bnde putih keluar pd jerawat tu..saya usik..keras..
apa lagi saya pun picit sekuat hati untuk mengeluarkan segala apa yg terbuku di dalam..
hasilnye, keluar isi jerawat sebesar biji barli n berbau busuk..
bayangkan berape bulan ianye terperap di situ..
selepas mengambil Catalyst Collagen, jerawat itu mula masak dan isi jerawat boleh dikeluarkan..
alhamdulillah..

ini ada pengalaman saya sendiri dan saya suka berkongsi dengan anda semua..
jadi untuk anda, cubalah sendiri Catalyst Collagen dan jgn lupa postkan testimoni hebat anda di sini!



Hanya RM 59 untuk sekotak (15 sachet)

Hanya RM 39 sekotak (60 biji softgel)


No comments:

Post a Comment