~~Hanya RM4 kadar postage dan RM39 untuk Minyak Kelapa Dara keluaran Catalyst!!tempahlah VCO anda sekarang!!

Wednesday, September 14, 2011

Catalyst Mexorea


Catalyst Mexorea
Hanya RM 39 (Sem) & RM 44 (S&S)
(15 sachet per box)

Kali ini saya nak perkenalkan produk khusus untuk wanita remaja dan dewasa yang seringkali didatangi senggugut setiap bulan. Saya sendiri ada senggugut tapi tidaklah begitu teruk. Tapi time senggugut tu datang, hanya Allah sahaja yang tahu betapa sakitnya..alhamdulillah senggugut saya hanya beberapa minit..tapi selepas saya makan VCO, perlahan-lahan senggugut saya hilang tanpa saya sedari..alhamdulillah..
Produk ini juga sesuai untuk yang mengalami period tidak teratur atau pun datang setiap bulan tapi sikit je. kadang kala kita pun naik risau kalau jadi macam tu kan..
Jadi apa kata kita sama-sama cuba produk Catalyst ni.
Oh ye..ia juga sangat sesuai untuk yang ingin sangat menimang cahaya mata macam saya:)

cara nak mkn? senang saja..letak di lidah, hisap dan minum air suam/jus buah

kesan sampingan? Tiada kerana ia diperbuat 100% daripada bahan semulajadi..

*credit to eazycatalyst*

No comments:

Post a Comment